зезман2



Українські біженці: чи повернуться вони на батьківщину? Частина перша, Зоя і Ліза  


Майже 6 мільйонів українців стали біженцями через російське вторгнення. Понад три мільйони можуть стати «неповерненцями», йдеться в дослідженні Центру економічної стратегії (ЦЕС).

Народ пліткує про тих, хто виїхав. І що вже гріха таїти, часто лає їх. Мовляв, боягузи, дезертири: ми тут під обстрілом, без світла і води, а вони як сир у маслі катаються…




Дедалі більше зараз розмов про те, як повертати людей після війни. Одні грізно вимагають притягати до кримінальної відповідальності тих, хто втік від мобілізації. Зобов'язати європейські країни видавати ухилянтів. Інші пропонують рідним телефонувати й писати тим, хто виїхав, кликати назад. Президент сказав, що потрібно більше ППО. Мовляв, ті, хто виїхав, переконавшись, що їх не вб'є «шахід» або ракета, поїдуть назад.

А чи хочуть вони повертатися?

Ми починаємо цикл публікацій про одеситів, які втекли від війни. Серед них є герої наших попередніх матеріалів. Вони розкажуть, як живуть. Скільки отримують. Поділяться досвідом. І скажуть, хочуть повертатися чи ні. 


ЗОЯ МЕЛЬНИК УЖЕ ГОВОРИТЬ З АКЦЕНТОМ

Зоя Мельник! Хто її не знає?! Екс-поліцейська, борчиня з жахливими порядками в одеських інтернатах.

Вона захищала дітей, які самі не могли постояти за себе. Викривала педагогів-садистів, возилася з дівчатами, які втекли з інтернатів. І отримувала за це від чинуш і поліцейського начальства по шапці. З початком повномасштабної війни діти з інтернатів були евакуйовані в Європу. Кажуть, там викладачі бояться поводитися, як в Україні. Виїхала і Зоя з донькою. Зараз вона розмовляє з легким скандинавським акцентом.


ШВЕЦІЯ

- Ця країна, як і раніше, підтримує Україну, — розповідає Зоя. — Шведи не втомилися від війни, у соціальних опитуваннях вони висловлюються не просто за підтримку України, ні, вони кажуть, що допомога потрібна саме військова!

- Я сумую за Україною. Так, є почуття провини. Здається, що недостатньо роблю, що могла б воювати або рятувати поранених. Це, звісно, фонить постійно… Але загалом мені, як то кажуть, гріх скаржитися. Ми в безпеці, в нас хороші оточення, і в Лізи, і в мене з'явилися нові друзі тут. Атмосфера дуже тепла і доброзичлива.


ЄВРОПЕЙСЬКА БЮРОКРАТІЯ

- Бюрократія — побічний ефект демократії, — продовжує одеситка. — Згадаймо сталінські «трійки». Судили швидко. Без жодної бюрократії. Ну так. Правова система бюрократизована. Мені, як людині з юридичною освітою, хотілося спробувати, як працює система.

І одного разу я оскаржила рішення поліції, яка забрала водійське посвідчення в мого друга за перевищення швидкості.

Тут понад 30 кілометрів на годину — кримінальний злочин. І можуть позбавити права водіння назавжди. Він ненавмисно перевищив швидкість і був страшенно засмучений: для нього залишитися без прав означало втратити роботу, оскільки його машина возила ще й обладнання. А в нього троє дітей в іншій країні, сім'ю якось годувати треба.

«Не засмучуйся, — кажу йому. — Давай спробуємо оскаржити, де твій протокол? Хто ухвалює рішення у вас? Суд? Департамент транспорту? А раптом вони можуть зробити виняток у твоєму випадку, раптом законом передбачено, що якщо твоя машина годує сім'ю, то покарання м'якше?»

На той момент я тільки приїхала до Швеції й не знала жодного слова шведською. Полізла у шведське законодавство, і… Бінго! Якщо твій автомобіль — єдиний засіб доходу для багатодітної сім'ї, то це ледь не єдиний виняток, коли можна відбутися тільки штрафом.

Я написала слізливого листа, описуючи ледь не голодних дітей мого друга, які стануть на злочинний шлях через злидні, важке життя мігранта, якому так складно знайти хорошу роботу тощо. За допомогою гугла переклала шведською і відправили лист у департамент. І це спрацювало, мій друг заплатив тільки штраф.

Тобто я, не маючи шведської освіти, не знаючи жодного шведського закону, не знаючи жодного слова шведської, написала прохання і це спрацювало.

Мені якось знайомий швед, який має досвід життя в різних європейських країнах, сказав: шведська правова система має працювати, навіть якщо в тебе ментальні розлади. Тобі не обов'язково потрібен адвокат для цього, ну або ти можеш отримати його безплатно — це вже оплачено податками.


ПІДТРИМКА УКРАЇНИ

- Виходили на акції на підтримку України і збираємося робити багато ще. Зараз проводжу збір для військових. Я привозила в Україну гуманітарку, машину для Збройних сил, але загалом я хочу співпрацювати з міжнародними правозахисними організаціями, які підтримують Україну. Я хочу допомагати військовим не лише зараз, а й пізніше, щоб ці люди не залишилися сам на сам зі своїми проблемами, як це часто буває. Ось нещодавно я вивезла сюди Юру, онкохворого військового. Його не випускали до останнього… Його мало не вбили цим. Зараз його рятує шведська медицина. В Україні він би вже помер, бо в нас немає потрібних ліків, та й загалом медична система перевантажена, особливо онкологія.


ОПЕРАЦІЯ «БУСИК»

- Іноді мені здається, що я не маю права озвучувати свої думки з цього приводу, адже я ж поїхала… А потім злюся на всіх тих людей, які нам закривають рот і думають, що ми люди другого сорту. Деякі навіть громадянства пропонують позбавити. Та якого біса я не маю права, що за дурниця, ці права Конституцією мені гарантовані! Тому я скажу: інколи думаю, що примусова мобілізація дуже погано працює або взагалі не працює, бо невідомо, чи завдало це більше шкоди, чи користі. Натомість достеменно відомо, що це породило величезну кількість корупції, і ми всі про це знаємо, а також можемо й мусимо про це говорити й вирішувати ці проблеми.

І я думаю, як це впливає на людину. По суті своїй людина — істота вільна, і коли держава робить свого роду клітку, то думка одна — бігти! Усі, напевно, бачили кадри з Херсона, як люди з голими руками кидалися на танки. І це зворушувало до сліз. Усі, напевно, плакали. Які відважні, сміливі люди, готові захищати свою землю…

І я знаю точно ще з поліцейської системи — примус вбиває мотивацію. Одна справа, коли ти захищаєш свою свободу, інша — коли свою несвободу. Коли є вхід до армії, але немає виходу. Коли ти не можеш піти у відпустку. Величезна кількість людей втекла за кордон, і ми не знаємо, скільки їх втекло саме через те, що нам обмежують свободу, наші права, до того ж невідомо, як довго це все триватиме.

І скільки це породило й породить ще зловживань…

Ти пам'ятаєш, як тікали підлітки з притулку? Я пояснювала, чому вони не тікають із гуртожитків? Бо знають, що можуть піти і повернутися в будь-який час. Люди тікають із місць несвободи… Тікали ж із Радянського Союзу. І зараз порушуються права людини, зокрема військових, чиї сім'ї виїхали, а вони не можуть їх відвідати. І зараз придворні писаки звинувачують у цьому жінок, які не хочуть повертатися! Не розуміючи, що багатьом нікуди повертатися або ж вони бояться за життя дітей.

Так, я розумію, що в Україні багато хто вже звик, адаптувався й спокійно реагує на повітряні тривоги, але я знаю і випадки, коли люди поверталися назад, причому у відносно безпечні міста, а потім ховали дітей. Як жити з цим далі? Як захищати країну, якщо не зміг захистити рідних? Не знаю… Не впевнена, що обов'язково так ставитися до людей і так не довіряти народу, який із голими руками пішов проти танків.

Можливо, я не права зараз, можливо, немає іншого виходу. Я не знаю. Але як же дратують вершителі доль і повелителі життів у владних кабінетах, які абсолютно впевнені, що мають на це право!

Можливо, ми це все колись переосмислимо.


ЗАПУТИНЦІ В ЄВРОПІ

- Одного разу ми з дітьми були на Прайді…

Напевно, «діти та Прайд» звучить як страшилка для гомофобів, але Прайд — це зовсім не те, що показують пропагандисти, — якихось фріків із ланцюгами, що б'ють одне одного хлистами по дупах.

По-перше, серед 50 тисяч учасників параду й 500 тисяч глядачів людей у БДСМ-вбраннях було від сили чоловік 20. При цьому коли бачиш все це приголомшливе єднання людей і неймовірну енергетику, ти не думаєш про те, що ці люди якісь не такі. Для мене особисто це зовсім про інше — про те, що ти можеш бути абсолютно будь-яким і суспільство тебе прийме, не засудить. Ти маєш право бути яким завгодно, і це і є свобода.

Так от, там стояли два індики, які російською говорили, щось про п…рів, півнів, вимовляли інші зеківські жаргонні слівця з характерним аканням. У нас із ними сталася словесна перепалка. Я їм порадила боротися з геями у себе на батьківщині, а вони мені запропонували проводити парад у Харкові і дуже радісно сміялися над своїм жартом (у Харкові напередодні через російські обстріли загинула велика кількість людей).

Тоді я пригрозила поліцією, і вони заткнулися. Плюс шведи почали на них озиратися. Вони, росіяни, дуже боягузливі у Швеції. Це не Італія і не Угорщина.

Проросійських дуже мало, і їх зневажає суспільство. Шведи перейменували площу біля російського посольства на площу Вільної України.

Загалом шведи, звісно, дуже неконфліктні і не битимуть росіянам морди, але вони просто тихо подзвонять у поліцію й обов'язково здадуть провокаторів. Тут проросійські мітинги, як у Німеччині, неможливі в принципі.

До речі, якщо вже говоримо про Європу загалом, мені дуже шкода, що про Україну стали менше говорити на тлі ізраїльсько-палестинського конфлікту.


ЛІЗА

- Вона розмовляє шведською, на відміну від мене, з радістю ходить до школи, чого ніколи не було в Україні, і мені б дуже хотілося, щоб ми перейняли досвід західного підходу до освіти, особливо скандинавський досвід. Ліза була дуже замкнутою в одеській школі, боялася вчителів і не любила з ними спілкуватися, хоча вчилася добре. З неї складно було витягнути слово — вона ніколи не тягнула руку і не проявляла ініціативи, вчителів намагалася уникати, часто забивалася на задню парту, щоб ніхто не чіпав.

В українських школах потрібно систему змінювати, а не просто розповідати, як ми багато над цим безрезультатно працюємо (я зараз маю на увазі не тільки Одесу).

На жаль, навіть у найкращих школах, у коридорах, я чула, як кричать на дітей.

Тут таке неможливо в принципі, тут шкільне керівництво періодично збирає відгуки від батьків. Ви можете запросто змінити вчителя, якщо вас не влаштовує, наприклад, підхід до дітей. От не люблять діти і все - це вже є причиною. Тому що педагог має знайти спільну мову з дітьми, їх цього вчать. І вони, педагоги, знаходять!

Коли Зоя і Ліза потрапили до Швеції, департамент освіти призначив дівчинці співбесіду, щоб дізнатися, яким є її багаж знань, і визначити, де і як їй навчатися. І попередили, що співбесіда може тривати близько чотирьох годин. Зою одразу здивувала неказенна атмосфера держустанови.

Це місце більше схоже на хаб. Кожен міг зробити собі каву. Тут були затишні диванчики. Як каже Зоя, і будівля, і люди найменше асоціюються з чиновниками. У нашому сприйнятті.

- Зустріли нас перекладач і соціальний педагог. І півтори години Ліза була на співбесіді. А вона не любить спілкуватися з дорослими, тим більше з незнайомими дорослими.

І тут я дивлюся, вона виходить в обнімку з цими тітками. І така весела, щаслива, у неї рот не закривається. І це моя Ліза-інтровертка, з якої не витягнути кліщами слова!

А потім запитує в мене: «А ми ще повернемося туди?»

Виявляється, вони говорили про те, що дитині важливо. Запитували, що вона любить, які в неї захоплення, хобі і навіть ігри. І так непомітно перевірили заодно всі знання. Ліза й не підозрювала, що це був свого роду вступний тест.


ПОВЕРНЕННЯ

- Мене турбує доля України. Але доля дитини мене турбує ще більше. Вибачте. Після того, що я бачила в одеських школах і бачила тут, я не знаю, як повернути Лізу в токсичну атмосферу.

Вважаю, що більшість мам, які вивезли своїх дітей, думають так само. Що робити? Ми виїжджали тимчасово, а потім діти мову вивчили, потім отримали європейську освіту. Час іде. Й треба запитати в цих дітей, чи хочуть вони повертатися? Не ставитися до них як до власності, а запитати, що вони хочуть, що для них важливо, ким вони бачать себе в майбутньому.

Можливо, вони повернуться відбудовувати Україну після війни. З європейським досвідом і освітою.

Але заради Бога, перестаньте говорити про них як про власність системи, ми так Україну не побудуємо — з таким ставленням до людей і до особистості. Якщо ви говорите про людей з позиції влади і сили, як про ресурси для системи — ви говорите як росіяни, ви будуєте другу росію, де люди гвинтики, а не особистості.

Говоріть із ними як шведи на співбесіді — з повагою до прав і вибору людини.

Навіть фотографію до статті Зоя погоджувала з Лізою. І це по-моєму правильно.

Записав Дмитро Жогов


СМЕРТЬ РОСІЙСЬКИМ ОКУПАНТАМ!


Помітили помилку? Виділяйте слова з помилкою та натискайте control-enter

Зоя Мельник
Зоя Мельник
общественница, бывшая сотрудница патрульной полиции
32 новини, 70 фото

Новини по цій темі:





Местный
Автору, необхідно було 2 останніх абзаци, зробити першими.
   Відповісти    
Небабin
Зачем? Зоя Чиччолина после Швеции поедет в Италию, там тепло как в Одессе.
   Відповісти    

Сергей Пышный
Автор предлагает посочувствовать бедным беженцам? Или порадоваться за них?
  Уважаемый автор, поверьте — одесситам, пережившим ужасы ночных прилетов (хотя бы этой ночью) и оставшимся без жилья, света или тепла — будет не совсем приятно читать о том, какое вкусное меню предлагает средняя школа номер один в Стокгольме.
   Люди сделали свой выбор   и имели на это право. И не нам судить их. И зачем обсуждать (пустое место  этот всё-таки грубое слово) людей, которых уже нет?
  ГОСПОДИ, ПОМОГИ НАМ ВСЕМ!
   Відповісти    
Повелителю
какой нкй выбор?
Вот я выбираю сыпаться с этой тюряги конченной на веки вечные и никогда в этот зелестан не возвращаться.
У меня есть выбор и возможность это сделать? так что не надо про выбор ля-ля
и я абсолютно прекрасно понимаю тех, кто сюда не возвращаться не собирается. Здравое решение
ибо всё, что я слышу из новостей от дармоедов в студиях — нам не хватает людского ресурса подыхать за авдеевку. вперед и с песней, ресурсы — мусора, чекисты и прочие бюджетные дармоеды
   Відповісти    
mezzaniner
Вряд ли, вернется меньшинство
   Відповісти    
тетя Фира
Бытие определяет сознание.
   Відповісти    
Коментар отримав забагато негативних оцінок

Сергей Ермилов
Українці в Україні.
   Відповісти    
Bear0001
Согласен на все 100%!
Шо Вы нам рассказываете как нам жить, что делать и как оно тут из за границы! Не возвращайтесь! Дышать легче будет! Хорошо тут или плохо… власть хорошая или плохая… это наш Дом!!!
Власть никогда угодной не будет! Они начинают все по разному, вот только заканчивают одинаково! Но при всём при этом — это наш Дом! Правительство меняется — дом остаётся!
   Відповісти    
Bear0001
А Зоя, как и большинство «полицейских», если их так можно назвать. При малейшей лаже бросили всё и на лыжи…как в феврале 2022 года! Пока простые ребята военные не ликвидировали угрозу, что б они опять вернулись и дальше продолжали нихрена не делать!
   Відповісти    
Сергій Дібров
Зоя уже года четыре не в полиции, слава Богу. Выставили ее за своеволие.
   Відповісти    
Алексей Костржицкий
До вашого відома велика кількість поліцейських в самі гарячі моменти початку вторгнення приймала участь в бойових діях, рятувала людей та гинула. І продовжують це робити і зараз в штурмових підрозділах в системі МВС.
   Відповісти    
Василь Лабуда
А знаєте ще чому в Швеції можна поміняти вчителя за бажанням, а в Україні — ні? Тому що у нас тупо нема вчителів, не те що на заміну, а іноді просто, щоб викладати предмет. У тому числі і тому, що вони виїхали. Наприклад у Швецію.
   Відповісти    
WesBorland
Сравните ещё зарплаты учителей у нас и в Швеции. Поэтому у нас учителем никто не идёт. Если бы платили хотя бы тыс 30 грн — учились бы больше на учителей. А так это выживание
   Відповісти    
Дмитрий, Одесса
Навіть гірше. Повернуться ті, що жили на соціалці. А ось тих, що працевлаштувались, діти в школах, ВУЗах, повернеться менше, ніж залишать Україну після відкриття кордонів, знов таки, з категорії працюючих.
   Відповісти    
Коментар отримав забагато негативних оцінок
Коментар отримав забагато негативних оцінок
Коментар отримав забагато негативних оцінок
судомеханик
І за кордоном українцям не легко, і в Україні зараз важко. Я знаю деяких людей, що і зараз повернулися б. Але як можна зараз повертатися з дітьми до Херсона, Запоріжжя чи Харкова? Знаю одне напевно, чим довше триватиме війна, тим меньше людей повернеться…
Але все ще буде залежати від того, що буде з країною після війни. Якщо буде робота і де жити, то повернеться багато. Якщо ні — то набагато меньше.
   Відповісти    
WesBorland
Не вернутся. Пусть тяжело в зрелом возрасте начинать все сначала и адаптироваться. Но в европейских странах работают законы, люди социально защищены. А у тех у кого там дети в школы пошли — тем более не вернутся наад
   Відповісти    
Larina20
Вернутся. По той простой причине, что та же Германия, хоть и остро нуждается в специалистах, но далеко не во всех.
Чтобы здесь остаться, надо соответствовать очень многим требованиям, начиная с знания языка по-настоящему, заканчивая определенными профессиями. + для получения рабочей визы работодатель еще должен доказать, почему на эту должность он не взял немцев. Не так все сказочно. Тут уже была история с югославами, когда они и работали и дети в школах и по немецки болтали, война закончилась, им дали 2 месяца на сборы и чуузз.
Такая же история будет с украинцами, тем более что немцы (и не только немцы) уже очень подустали от наших некоторых «соцтуристов»
   Відповісти    

Коментар отримав забагато негативних оцінок
Crowned Clown
Усі мої рідні та друзі перебувають зараз за кордоном, у самих різних країнах. Хтось вже майже 2 роки, хтось рік. Але усі як один кажуть, що хочуть назад в Україну.
Серед країн перебування США, Німеччина, Польща, Болгарія, Румунія, Молдова. Багато де життя набагато краще ніж в нас, але дім є дім.
   Відповісти    
WesBorland
Может и хотят. Но потом включают логику и понимают что в Украине порядка ещё долго не будет. И лучше жить в стране где есть работа и какая-то стабильность
   Відповісти    
olegory
Лиза вже така велика дівчина, та дуже подібна на свою маму!Хай їм щастить
   Відповісти    
olegory
У німецькій школі мого сина, німецьки батьки змінили вчитиля. Нажаль тепер більшість дітей не задоволені, та не розуміють вчителя. Мені цікаво, чи спрацює демократія удруге?
Німецька школа краще за нашу, а з розповіді Зої, шведьська краща за німецьку.
   Відповісти    
oɐıƆ

   Відповісти    
Алексей Костржицкий
Яка Ліза вже велика! І дякую тобі за Юру!
   Відповісти    
Maryna T
Многие мои знакомые в Германии почти сразу пошли работать. Копят деньги и вернуться. Полная семья с детьми, еще потянут немецкую жизнь без пособий. А одна женщина с одним-двумя-тремя детьми никак.
   Відповісти    
Максим Голос
Ті, хто виїхав, не треба нам розповідати як в нас все погано, ми це бачимо кожного дня, не треба виставляти свої довольни лиця с прищуреними глазками.ви там кайфуєте?СЛАВА БОГУ!!! в нас будинки горять! (а ви там вякаєте шось сюди(((я завжди казав-Жінки і діти повинні виїхать! АЛЕ НЕ ТРЕБА ТЕПЕР УСІМ ВИВЕРТАТИСЬ ЯК ВИ ОФІГЄННО ЖИВЕТЕ, ПОКИ НАС ВБИВАЮТЬ! ( 
   Відповісти    
Ольга USA
Я в США, была в гостях, началась война, билет в Украину был на 1 марта не смогла выехать, осталась, да оформила документы, пыталась продлить на 6 месяцев, без успешно, никто никому здесь не нужен, выехать можно, но вернутся нельзя, виза просрочена, пытаюсь получить разрешение на повторный въезд, три раза возвращают и не объясняют, вставляют стандартный лист и все, есть работа, есть возможность гринкарту получить, так как дочь гражданка США, хочу домой хоть камни поцеловать, не останусь, вернусь все равно
   Відповісти    
Shuricksoft
Не выезжали вы временно, можно подумать, до полномасштабки мысли о «свалить» не озвучивались. С акцентом она говорит, у меня сестра в Греции более 14-ти лет живёт и ничего, говорит без акцента. Мельник, видимо, просто захотелось экспресс-курсом в шведку заделаться, а то вдруг война закончится и всех обратно известно какими тряпками погонят. Токсично тут? Ну так надо было делать как правильно. А пристроить пятую точку в тепло — единственная цель, но чтобы было не так постыдно, можно ещё двумя маленькими пятыми точками прикрыться. И что это интервью пропагандирует? Свалить всем, кого выпускают? А кого нет — «второсортные»? А кого выпускают, но не выехал, — «лохи»? А ничего, что мы воюем за свои и каждый сваливший — минус в бюджете? Я уже не говорю о демографическом кризисе от вывоза детей и что работать некому будет. А если воевать будет не за что, то рашисты до Швеции не доберутся? А если доберутся — дальше валить на запад, пока не останется куда валить? А ведь только благодаря украинскому паспорту экс-сержант Мельник изволит кайфовать от шведской социалки, имея полицейскую подготовку, а воюют и восстанавливают страну, чтобы этот паспорт был действительным документом, а не историческим артефактом — то пускай другие заморачиваются, кто и оружие-то в руках никогда не держал, ага. Права Конституцией гарантированы, а про обязанности, как всегда, забыла? Например, 65-ую статью? Так что гражданства де-факто Мельник и ей подобные себя уже лишили, осталось лишь Раде взять на себя смелость и оформить это де-юре.
   Відповісти    
oɐıƆ
Стаття 25. Громадянин України не може бути позбавлений громадянства і права змінити громадянство.

Громадянин України не може бути вигнаний за межі України або виданий іншій державі.

Україна гарантує піклування та захист своїм громадянам, які перебувають за її межами.
   Відповісти    

Prosector
Все понятно нормальные мужики на фронте желают Зое и ее девочке счастья, потому как они в безопасности, рахиты диванные «недомужики» воют: Чего они в Европах жрут пусть возвращаются под ракеты! Чмыри.
   Відповісти    
Shuricksoft
Это комментарий из окопа или сержант Мельник забыла перелогиниться? Объясняю на пальцах: твою мать (условно, ничего личного) насилуют в вашем общем доме, а ты вместо того, чтобы это остановить или хотя бы оказать помощь на месте, переезжаешь жить к соседу и рассказываешь, что мать, в общем-то, токсичная была, и жить с ней желания больше нет, и не сдохнуть от полученных травм пускай ей помогают другие, ну а сдохнет  ну так тому и быть, придут насиловать тут - так ещё соседи есть
Возвращаться не надо. Такие крысы тут не нужны. Но и отсвечивать тоже уже не надо, для Украины такие персонажи просто умерли. Это не беженцы, это экономические мигранты. Беженцы до Ужгорода доехали, максимум до Польши-Румынии-Болгарии. И не из Одессы или Киева.
   Відповісти    

Prosector
Если моим близким будет грозить опасность я не буду звонить и просить тетю Зою с малой или без малой приехать. Я уж как-нибудь постараюсь с друзьями и справится. Если вам обязательно нужна помощь женщины может вы уедете в Европу и не будете здесь пысаться со страху?
   Відповісти    
Shuricksoft
Тяжело вести дискуссию с человеком, который подменяет понятия и перекручивает, по сути троллем. Ничего из того, что мне вменяется в предыдущем и этом вашем комменте я не говорил. Если я назвал бегущую с корабля крысу крысой, это абсолютно не значит, что мне от неё что-то надо и я побегу ловить её за хвост. Как и если мне от крысы ничего не надо, не значит, что я не имею права её таковой считать. Я где-то сказал, что лично мне нужно её возвращение? Предлагал звонить и звать назад? Нет, как раз наоборот. Государству (не лично мне) как бы надо человек с подготовкой, налогоплательщики (особенно по окончании войны, когда помощь партнёров сократится) и лишние рабочие руки пускай даже в тылу, но государство решило, что так справится, 6-10 млн. граждан (в основном, гражданок) ему не нужны, целое поколение детей ему тоже нафиг не надо, ну посмотрим, к чему это приведёт, когда некому будет рожать и платить налоги, в том числе на достойные пенсии ветеранам, особенно утратившим трудоспособность. Ну и заодно посмотрю, как вы с друзьями будете демографическую проблему решать своими силами 😂 премию Чаплина, может, получите 😂 я как раз выездной, к слову, да и с родственниками в западных странах. И как-то свалить не порываюсь, поэтому ваш диагноз энуреза на меня, пожалуйста, не экстраполируйте, не по адресу. Объясняю последний раз, ибо уже надоело отвечать на абсолютно не связанное с тем, что я говорил. Если человек, например, отказался от своих родителей, нуждающихся в помощи, сам получил помощь по документам тех родителей, пользуясь этой ситуацией, так ещё и не молча сидит, а вот это вот всё лицемерие, страх потерять тот самый волшебный документ, давший столько возможностей, достичь которых своим умом и силой не вышло б никогда, и пр., я буду считать таких людей тем, кем считаю, но это абсолютно не значит, что мне надо, чтобы они вернулись, без их возвращения я не справлюсь, и писяюсь, пока они не вернулись. Так понятно? Если всё ещё нет, то это тупой троллинг.
   Відповісти    

   Правила




11 лютого
21:39 Редкая цель: украинские защитники разбомбили вражеский корабельный бомбомет (видео)
1
19:16 Майже мільйон збитків на ремонті лікарні за часів ковіду: підозрюють скандального експосадовця міськради та підрядника
3
17:10 Фотозона для закоханих: у парку Перемоги встановили коване серце (фото) фотографии
16
15:01 Удари по російських нафтопереробних заводах: як вони позначаються на становищі противника і чи наближають кінець війни? (колонка)
10
12:47 Невідомі помічники з ножами і ТЦКшники, які мовчки спостерігають: в Одесі поліцейські силоміць спакували чоловіка до мікроавтобуса (відео) видео
26
10:41 «Ми ще не дозріли як нація»: одеський захисник про те, чому чоловіки ховаються від мобілізації (відео) видео
25
08:37 «Солодкі» контракти для 18-24-річних: давно б так! (колонка)
39
10 лютого
22:08 Метрові бурульки на морі, різке потепління в День закоханих, а потім сніг: чим порадує погода в Одесі (фоторепортаж) фотографии
45
20:00 Єгипетські артефакти, античні вази і не тільки: Одеський археологічний музей створить 3D-моделі експонатів фотографии
17:52 В Одесі пролунали вибухи: область атакують ракетами
8
17:02 Релокація бізнесу на Одещині: наш регіон перший на півдні, але шостий — по Україні
2
15:00 Любов на смак: власна випічка від «Обжори», яку обожнюють одесити (на правах реклами) фотографии
12:49 Mysteries Of Love: портрети одеської художниці допомагають армії (фото) фотографии
9
10:57 Поховали заживо: в одеському виші на меморіалі полеглим захисникам розмістили фото живого випускника
20
08:42 Своїх сил не вистачає: одеський ЖКС готовий заплатити мільйон за очищення підвалів від щурів і комах
6




Статті:

Доверяй деньгам: история провала одесского лобби

Будет ли «договорняк» и какой ценой? Большинство украинцев выступают за переговоры, а оккупанты подошли к границе Днепропетровской области

В пост главное не есть друг друга: размышления о деколонизации в Одессе (колонка)





21:34
ВІДБІЙ повітряної тривоги


21:04
У нас на данный момент тихо

До отбоя старайтесь находиться в безопасных местах.


20:59
Увага. ПОВІТРЯНА ТРИВОГА


20:58
Угроза баллистики


20:26
67 лет вместе: в чем секрет крепких отношений?


18:58
Замерзший пруд в парке Победы


17:34
Удары по российским нефтеперерабатывающим заводам: как они сказываются на положении противника и приближают ли конец войны? (колонка)

Силы обороны Украины и армия страны-агрессора обменялись новыми ударами по тыловой инфраструктуре друг друга.

Читать дальше

16:02
ЕНДОПРОТЕЗУВАННЯ, ЯКЕ МОЖЕ ДОЗВОЛИТИ СОБІ КОЖЕН!
  
Міжнародний фонд імені Альберта Швейцера разом із
Rehab Clinic Одеса дають старт програмі "ВІЛЬНИЙ РУХ RENOVA", щоб ендопротезування стало реальністю для кожного!
 
 88 000 грн ВСЕ, ЩО ПОТРІБНО, ВЖЕ ВКЛЮЧЕНО!
 Оплачуєте тільки один раз ніяких доплат, додаткових аналізів чи "непередбачених витрат"!
 
 Що входить у  пакет?
 
1 Консультація хірурга
2 Обстеження судинного хірурга та кардіолога
3 Цифровий рентген 
4 Аналізи до та після операції
5 Хірургічна операція 
6 Сучасний імплант ReNova 
7 Анестезія 
8 Перебування у стаціонарі  до 3 дiб

 
 Перший етап програми: з 12 лютого по 21 квітня 2025 року.
 
 КІЛЬКІСТЬ МІСЦЬ У ПРОГРАМІ ОБМЕЖЕНА!
 

Читать дальше








Думська в Viber
Ми використовуємо cookies    Ok    ×